|
Ապրանքի վերադարձ Ապրանքը վերադարձվում է վաճառողին ՀԱՅ ՏՈՐԳ-ի միջոցով: Ո՞ր դեպքերում կարելի է վերադարձնել ապրանքը: Ապրանքը կարելի է վերադարձվել վաճառողին միայն այն դեպքում, եթե ապրանքը թերի է: Քանի օրվա ընթացքում կարելի է վերադարձնել թերի ապրանքը: Թերի ապրանքները կարելի է վերադարձվել վաճառողին 15 օրացուցային օրվա ընթացքում: Ինչպես վերադարձնել թերի ապրանքը: 1. Դուք պետք է հստակ լուսանկարեք ապրանքի թերի հատվածը 2-3 կողմից: 2. Ուղարկեք այդ լուսանկարները ՀԱՅ ՏՈՐԳ-ի աջակցման ծառայությանը: 3. ՀԱՅ ՏՈՐԳ-ի աջակցման ծառայությունը կկապվի վաճառողի հետ և կլուծի վերադարձի հարցը, ապա կտեղեկացնի ձեզ: 4. Խնդիրը լուծելուց հետո դուք թերի ապրանքն ուղարկում եք ՀԱՅ ՏՈՐԳ-ի պահեստ փոստով: 5. Հենց որ ապրանքը հասնի ՀԱՅ ՏՈՐԳ-ի պահեստ, մենք ձեր գումարը կվերադարձնենք 72 ժամվա ընթացքում: Ո՞վ է վճարում վերադարձի բոլոր ծախսերը: 1. Եթե հաճախորդը ստացել է ապրանքը անվճար առաքմամբ, ապա վերադարձի բոլոր ծախսերը պահվում են հաճախորդից: Ա. Հաճախորդը վճարում է փոստով ապրանքի առաքման համար ՀԱՅ ՏՈՐԳ-ի պահեստ: Բ. Ապրանքը ՀԱՅ ՏՈՐԳ-ի պահեստից վաճառողին փոստով ուղարկելու արժեքը հանվում է հաճախորդին վերադարձվող գումարից: Գները կարելի է տեսնել այստեղ՝ HAY POST կայքում Ներհանրապետական փոստային առաքում → Վաճառողները չեն ընդունում ապրանքի վերադարձ: 1. Եթե սխալվել եք ապրանքի չափսերում: 2. Եթե գույնը ձեզ դուր չի գալիս: Ապրանքների ցանկը, որոնք չեն ընդունվում վերադարձի համար: 1. Բոլոր ապրանքները օծանելիքի և կոսմետիկայի բաժնից: 2. Բոլոր ապրանքները գեղեցկություն և առողջություն բաժնից: Աջակցություն հաճախորդներին Եթե չափի մեջ սխալվել եք, կամ ապրանքի գույնը ձեզ դուր չի եկել, կամ ապրանքի վրա կա աննշան թերություն և չեք ցանկանում վերադարձնել այն փոստային առաքման ծախսերի համար, ապա խորհուրդ ենք տալիս տեղադրել այդ ապրանքը ՀԱՅ ՏՈՐԳ-ի անվճար «Միջազգային հայտարարություններ» բաժնում և վաճառել։ Ուշադրություն! Կան վաճառողներ, ովքեր չեն ընդունում ապրանքների վերադարձը, քանի որ ապրանքն առաքում են երրորդ երկրի միջոցով: Հետևաբար, գնելիս ուշադիր կարդացեք այն վաճառողի վերադարձի պայմանները, որից գնում եք ապրանքը: Վերադարձի պայմանները գրված են յուրաքանչյուր ապրանքի նկարագրության էջում։
|