Ապրանքի վերադարձ
Հաճախորդներից ապրանքի վերադարձը կատարվում է Հ Ա Յ ՏՈՐԳ կայքի աջակցման ծառայության միջոցով:
Ապրանքնն ընդունվում է վերադարձի, եթե ապրանքը թերի է:
Վաճառողը պատասխանատու է թերի ապրանքների համար:
Եթե վաճառողը հաճախորդին է ուղարկել թերի ապրանք, ապա վաճառողը պարտավոր է իր հաշվին հաճախորդին ուղարկել կա՛մ նոր ապրանք, կա՛մ վերադարձնել գումարը:
Վաճառողի և հաճախորդի միջև բոլոր վեճերը լուծվում են Հ Ա Յ ՏՈՐԳ կայքի աջակցության ծառայության միջոցով:
Եթե հաճախորդն ապացուցել է, որ ապրանքը թերի է, բայց վաճառողը հրաժարվում է հետ վերցնել ապրանքը, ապա մենք վաճառողից կպահենք ապրանքի գումարը և կվերադարձնենք հաճախորդին։