Ապրանքի վերադարձ

Հաճախորդներից ապրանքի վերադարձը կատարվում է Հ Ա Յ ՏՈՐԳ կայքի աջակցման ծառայության միջոցով:

Ապրանքնն ընդունվում է վերադարձի, եթե ապրանքը թերի է:

Վաճառողը պատասխանատու է թերի ապրանքների համար:

Եթե ​​վաճառողը հաճախորդին է ուղարկել թերի ապրանք, ապա վաճառողը պարտավոր է իր հաշվին հաճախորդին ուղարկել կա՛մ նոր ապրանք, կա՛մ վերադարձնել գումարը:

Վաճառողի և հաճախորդի միջև բոլոր վեճերը լուծվում են Հ Ա Յ ՏՈՐԳ կայքի աջակցության ծառայության միջոցով:

Եթե ​​հաճախորդն ապացուցել է, որ ապրանքը թերի է, բայց վաճառողը հրաժարվում է հետ վերցնել ապրանքը, ապա մենք վաճառողից կպահենք ապրանքի գումարը և կվերադարձնենք հաճախորդին։